Ännu en helg!!

Ja då var ännu en helg över.
Fredagen lagade jag & liam en god middag med potatisgratäng,kött o pepparsås.
men när vi skulle äta vart vi ovänner haha
och liam kasta sin tallrik i golvet.
det är första gången han har gjort det, den gick ju sönder och han vart rädd o grät för att tallriken var trasig.

sånt som händer.

Tur hans mamma inte kan vara sur på han nå länge.
städade upp och sen fick han bada.
då vart vi vänner igen.

sötplutt!!

efter badet styrde vi upp oss & gick över till grannen och jag skulle bara stanna en liten stund.
men det slutatde med att stina sövde liam inne hos emil och så tog jag mig lite vin.
sen drog jag o stina ut på olivers medans danne & micke stanna hemma med kidsen!

var en grymt rolig fredag, vi dansa gärnet hela kvällen.
det var skoj.
träffa massa gammalt folk sen förr i tiden, urs säger jag bara!!
men men.

kul hade vi ändå. vart till o med liten efterdojja.
var väl isäng kring 6 tiden på morgon.
och det vart liiiite sömn den natten vill jag lova!!

jag & liam gick hem och han sov i 5 timmar haha
trött kille.
jag städade lite hemma o sånt.
sen åt vi middag,badade o mös i soffan.
liam satt i mitt knä o mös ända till kl.10 igår då somnade han i min fam.
så då bädda jag ner han.

själv var jag rätt slut så jag satt o kolla på en film som var rätt okey, dock missade jag slutet då jag somnade sittandes och vaknade kl 4 i natt o masade iväg mig till sängen.
sen sov vi till kl 11 i morse haha
vaknade med halsont!!
fan får inte bli sjuk nu. det tillåter jag inte!!
har en vecka på mig att bli kry!

så nu är det söndag och jag dricker lite kaffe, ska styra upp oss o gå på ica en sväng sen laga nå lunch o grejja på.
ska lägga ut lite stuff på tradera oxå var väl tanken.
får se hur jag hinner.

så det var min helg det!!

haha


Kommentarer
Postat av: stina

papparsås? ;)



Nå gott vare, iaf till frulle igår =) hehe Tack för en galen.GALEN fredag =)

2009-09-06 @ 12:51:11
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0