work,work,work

ja det är bara jobb som gäller nu för tiden, veckokvällarna ägnar jag tiden till Liam såklart.

men jobbet går bara finemang, har varit mycket att göra den här veckan med både inskolningar o flytt till dom nya lokalerna. jag har jobbat som ett cp hela dagarna och jobbat över lunchen nån dag o så oxå.
men hårt arbete lönar sig, imorn får jag sluta 14.00 weiiiii..
jippie.

och idag har KURIREN varit på besök hos oss på IDEUS, men jag gömde mig med disken i köket..=) haha
men våra söta barn fastna nog allt på bild.
ska blkir intressant o läsa tidningen imorn då.

nu är det snart kväll, jag ska ta o tvätta av liam o borsta hans gaddar o styra på han en pyjamas, sen kryper vi nog ner i soffan o läsar nån bok o myyyyyyser..=)
mammas fina pojke.

men får återkomma sen..

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0