Inget seriöst..!!

Ja det blir inget seriöst bloggande för min del!! inser att jag har inte tid alltså, är jämt på jobbet!!

Förra vecka bestämde vi i allafall oss för att vi skulle gå på afterwork.
så Liam for till mormor, som fick hämta han redan från dagis!!

och då vi jobbat färdigt och sista ungen gått hem, styrde vi upp oss & tog nån öl innan vi drog vidare ut på olivers afterwork för o möta uppresten av gänget och cheferna!

superkul kväll verkligen!! jag var jävligt full & glad. men det skyller jag på min chef som lura i mig shottar haha!!
nåja satt på olivers ett par timmar innan alla drog hemmåt utom jag och Eilert min chef.
vi drog vidare på invit och festa! tror haha jag trooor vi hade kul.
ojoj. nä det var en kul kväll!!
bara smått ångest dagen efter!

på lördagen for jag över till grannen på Emils 2 års kalas GRATTIS!!
sen lura jag även med min stinabritta att hon skulle hänge med på galej.

fniss!!

Liam stannade ju hela helgen hos mormor så då ville inte jag bara sitta hemm och glo!
så jag och stinabritta festa och drog på olivers och dansa hela netten!
skoj skoj!!

på söndan mådde jag förvånansvärt bra.
så liam kom hem där efter lunch så vi mös bara på hela dagen!

Veckan som gått har jag jobbat,jobbat & åter jobbat!!
Igår var det fredag och det slumpa sig så att vi hade mega lite barn på jobbet så Liam hängde med mig på
jobbet och lekte o busa med dom andra småttingarna som var där!!
vi hade en toppendag!!

sen vart det stan en runda, köpte en jacka att ha på dagis då vi är ute och härjar, med snölås o andasfunktion & grejs! snygg var den och billig oxå!!

den blir perfa!!

Idag lördag, har nyligt klivit upp ur sängen, ska ta mig lite kaffe och Liam kollar barnprogram!!

Planen för idag var väl att jag skulle försöka ta mig till Livan och träna & Boxas lite i träningslokalen!
Det blir hård träning från & med nu!
nu finns det inga undanflykter!

det är läget som det ser ut nu!!


lite pix!!


Mys i saccon!!





Bus utanför dagis tidig morgon!



käkar snö!!



Dagiskortet!!



& ful jag!!


See yaa!!!


Kommentarer
Postat av: Ebon

Kikar in en sväng. Vad fin har är Liam!! En riktig snygging. Han kommer bli en riktig flickfavorit om han inte redan är det. Hoppas allt är bra. Ebon

2009-12-04 @ 22:39:35
URL: http://fambergengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0