Halloween..!!

Så skönt att vakna upp och inte vara bakis..!!
kanske inte är så konstig i och för sig, jag festade ju inte igår, haha!!

Dagen var rätt seg igår, Liam vägra vila så vi klädde på oss & gick med stina till kykogården och hälsa på gamla vänner och mommo & moffa!!
det var fint..!!
länge sen jag varit där *skäms*

Liam fick sig en vila i vagnen och frisk luft!

sen for vi hem och kockade mat o mös på. sen på kvällen tog vi oss ett skumbad jag & plutt för att sedan inta varsin pyjamas. vid nio skulle jag lägga liam o sova, han ville sova i min säng så då låg jag där med han tills han somnade sött, men råkade visst somna själv oxå!! haha!!

har vaknat nån gång kring 4 av mobilen som pep och ringde, suck!! fyllon..
brukar dock ha den på ljudlös men tanken var ju inte att jag skulle somna kl nio??!!
nåja, slog av den och somnade om.

sen har vi klivit upp kring 8 i morse, superskönt faktiskat att få sova ordentligt.
sen har vi ätit frukost och jag har fått i mig lite kaffe.
legat o mys i soffan och kollat på askungen 3
myyyycket spännande haha!!

nä det har varit en lugn och skön halloween i år. skönt skönt!!

Imorgon ska jag på jobbet igen, lilleman ska få gå på dagis.
ska bli skönt och få komma iväg och jobba faktiskt, känns som om vi suttit hemma i flera veckor, men har nog bara varit bra så liam haft en chans och vila upp sig för att inte bli mer sjuk!

så denna söndag, blir nog oxå väldigt lugn skulle jag tro.
slänga igång nån maskin tvätt osv.
en prommis o handla lite!
well thats it!!
nice.

over and out..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0