snart ska jag!!

Liam är på dagis idag, jag har bara lallat på hemma, har haft tråkigt men ingen ro att göra nånting heller.
har fått mig en dusch i allafall o slagit igång en maskin.

snart ska jag hämta Liam från dagis och då tar vi oss en prommis, måste ut känner jag, måste få lite luft o röra på mig.
känner att jag blir så seg att bara sitta hemma.
måst ändå på affären, så då kan vi lika gärna gå till örnäset o handla!!

STINA DEN LILLA JÄVELN DROG TILL BULGARIEN-SUNNY BEACH IDAG!!!
hade gärna kunna följa med kan jag ju säga.
dock har jag varit där, men det var sviiiinkul gör gärna om den resan=)
åå vad kul hon ska ha då!!
ja ja snaaaaart är det fan min tur.

Liams adidas skor kom med posten idag, såååå himla fina han kommer bli skitcool i dom..
skojjsigt o handla skor åt liten.
nu har han 3 par gympadojjer, fattas bara nå sandaler oxå!!
ska o shoppa nå sommarkläder åt han oxå.
snart är ju sommaren här på riktigt.
idag var det sol ute, så himla skönt.
o björkarna har börjat slå ut och gräset är grönt.
ja det är så man blir lycklig i själen.

nä, nu ska jag ta mig en pjåtår och en cigg!!

se yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0