skor!!

jag skulle ju städa!! Men fick nå ryck o for o köpte lilleman ett par dagisdojjor.
men jesus det fanns 2 olika skor i hans storlek det var dom enda o dom sista.
nu blev det ett par vita men men det får gå så långt det går.
så får jag köpa ett par bättre skor sen för hemmabruk.


dom fick det bli. dom andra var inte nå bra dom såg ännu epigare ut.
o jag vet dragkedja ska man inte ha för man sliter sönder dom. men det fanns inte så stort urval om man säger så.
till dagis sko duger dom fint.

Nu ska jag tvärröjja o ta en dusch, sen hämta skroten.

ses

Kommentarer
Postat av: Livan

Jajjustja, fan va trist att behöva betala det när man flyttar.

Trevliga skor By the way!

2009-05-05 @ 14:09:21
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0