morgonkaffet är guld i mun!!

Jahapp, 2 barnsmamma som man är måst jag säga att det går riktigt bra. grabbarna busar på som aldrig förr, dom får så mycket i uybyte av varandra trots åldersskillnaden=)

igår, regna det hela dagen vilket var tråkigt, men vi tog oss ändå till ica o köpte lördagskarra!!
Emil fick bestämma middagen o det blev varmkorv med bröd, tror grabbarna splitta på en burk helt själva.
inte så komplicerad mat, men han fick bestämma, så skulle jag få bestämma idag!!
så idag vill jag ha köttfärssås och spagetti!!
mums, var ett tag sen sist!

Liam somnade vid halv sju igår o emil somnade strax före 8 så när grabbarna sov, låg jag i soffan o kolla på robinson, sen tog jag en dusch o satt o chilla vid datorn, för att sen ta mig i säng nångång.
hade förväntat mig en tiiiiidig morgon, MEN emil smög sig upp o gick in till liam som låg i spjälsängen o surra.
så dom roade sig ett bra tag.
så jag sov till halv sju..
så jag vaknade faktiskt ganska utvilad.
steg upp gav dom frukost o koka lite kaffe.
nu har jag fått i mig nån kopp, lovley!!

idag regnar det inte ute, inte ännu i allafall men tror det hänger i luften, vi hoppas kunna gå ut idag o gå till dagisgården, emil ville se liams dagis o kolla in gården osv.
så får se om vi tar oss ut.
vi är ju inte gjorda av socker, typiskt bara att jag glömt galonbrallorna på dagis!!
ajja får hitta på nått.

nä nu ska jag ta en påtår o en cigg.!!

ses!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för idag! Det var 2 trötta barn här ikväll... inga problem vid läggning, pang bom så sov dom bara =)

2009-05-10 @ 19:27:02
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0