fullt ös!!

vid 12 i natt släppte migränet och jag kunde sova!
superskönt.
sen var det full rulle på morgonen och fixa i ordning liam o sig själv o traska till dagis o lämna honom för att sen gå hem o plocka i hop rollers o stege o traska över till stina för o måla grabbarnas rum!!
vi har målat hela dagen fram till kl 14 i allafall jag. stina fortsatte på egen hand!
men vi hann en hel del kan jag ju säga. först grundmåla hela rummet, sen måla 2 väggar vita 2varv till=)
plus måla runt lister o vid taket osv, sen börja på det gröna o måla vid lister osv, när jag gick vart det nästa ett varv med grönt målat, lär säkert vara klar nu=)

så nu är vi hemma o har nyss käkat jag o gossen, plockat undan efter maten. ska väl styra på oss nå rena kläder för sen bär det iväg på tupperware party.
hmm aaaaldrig vart på det förrut så pchjaa det blir väl intressant!!

igår var vi shoppa hela dagen lång, fynda massa kul.
en matta till balkongen en duk till balkongbordet. gardiner till v-rummet och en snygg filt till soffan o justa ja, svarta vägg wallies som fick hängas upp på liams dörr.
så nu har jag städat upp på balkongen o försökt fixa till det så gott det går.
så det får duga tills nya balkongmöbler tar plats där=)

på Lördag gott folk ska jag bli full och stökig!!
hehehe
det är ju
LULEÅ

ska bli kul, dricka några bärs med några vänner!!
kul ska det bli!
hoppas på finväder oxå.


nä nu ska jag ta o styra upp oss här, ska snart iväg.
på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0