alltså!!

ja, ännu en kväll igen, fan tiden går så fort.!
har städat här idag, har börjat måla en hylla vit som skall hänga ute på balkongen.
ska göra om där ute, ska å köpa en galkongmatta i grått
osså ska hyllan borras upp och på den skall där stå nå snygga krukor med gröna växter i
hittade fina ljusbollar på ica idag i svart som jag ska köpa o hänga upp.
nya balkongmöbler skall inhandlas.
massa ljus som man kan tända på kvällen.
ska bli ett chillout place!!
nice!!

Fick ett mms av stina idag, från bulgarien, deras superniceiga utsikt från deras balkong.
hur avis blev jag inte då.
var bara tvungen o mms tillbax min fina utsikt från min balkong HAHAHA *ironisk*
fan vad nice dom har det!!
*morr*

ja så har jag hämtat lilleman och vart å handlat, gjorde pommes o kött o pepparsås
med lite grönsallad till.
gott, tyckte vi båda två. sen vart det bus o läsa böcker.
han förstår så mycket nu liam.
att räkna är han jätteduktig, räknar till 5 utan problem, försöker få han å räkna längre än så. det går väl frammåt.
för när jag frågar honom tex vad kommer efter SJU??
-ÅTTA säger han sen säger han -NIO
så han lär sig hehe.
storkillen.

jajja, snörde han i badet en sväng med ett ton skum, hur kul som helst tyckte han att det var med SÅÅÅ mycket skum hehe. nu sover han så sött. trött kille.
dom hade tagit en prommis till bibblo idag på dagis så han hade gått både dit och hem. stackarn är väl helt slut i benen.
är ju hur långt som helst jue för en liten kille som han.

så nu ska faktiskt jag ta och krypa ner ibadet!!
sen ska jag bädda ner mig i soffan o bara ta det lungt o kolla på tv.
är helt slut idag, har varit det igår och idag, NOLL energi.!!
suck är så jobbigt då man känner det så.

nä tjööta tjööta tjööta!!
ska genast sluta!

sen kan ju ALLA karlar som ÄR dumma i huvudet TYP slänga sig själva i väggen eller nått!!
alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0