trött mamma

det var en mycket trött mamma som vaknade i morse, hörde liam ropa på mig kvart i sex.
tanken var väl att ge honom en välling o sen sova en stund till
men då jag kommer in i hans rum möts jag av en väl igenkännande arom.
-mamma bajs!!
så det var bara gå o tvätta, för o sen göra välling o då var det ingen ide o somna om då hade vi ju redan vaknat till båda två, tjonga i gång lite kaffe, o sen bänka jag mig i liams saccosäck, medans han kom med alla sina leksaker o bara lasta på mig, tillslut satt jag i ett hav av grejjer.

han var ju väldigt road av sig om int annat. hehe

nu har jag fått i mig lite kaffe o börjar piggna till ordentligt, solen skiner in genom fönstrerna å det ser sååå härligt ut, så vi kanske går över till jenny o dom o busar på ute en stund innan det blir lunch o sånt.

sen måste jag städa till lite här hemma, typ tömma badkaret på grejjer haha snacka dyngspridare han är han liam. tycker jag jämt städar o röjjer, gör fan inge annat o då har jag bara 1 barn, tänka sig hur det skulle vara o ha flera??
voj voj, en mammas lott är att städa o plocka opp.!!
eller..

igår, chilla jag bara i soffan låg o kolla på robinson och typ halvsov, efter det gick jag o la mig, kunde dock inte somna på en gång, låg ganska länge o vred o vände mig o det var knöligt o varmt o sandigt i sängen så jag fick minsann skaka lakan o sånt innan jag ens kunde slappa av hehe
men somnade väl nån gång tillslut.
måste vara våren som gör mig så trött om kvällarna??
man får så mycke energi o de på dagen av allt ljus o sol o på kvällen är man död..!!!

längtar som en griis till sommaren till den ännu varmare våren, hoppas på en kanonfin sommar i år, har ju sökt en massa sommarjobb, men tanken var väl först att jag skulle ta ut föräldraledighet, har ju massor kvar av mina dagar + att jag har ju alla pappadagarna så jag skulle lätt kunna slappa heeela sommaren, men vet dock inte hur jag ska göra, liam har ju 4 veckors ledighet från dagis, kanske är ledig dom 4 veckorna med han osså jobbar resten??
fan jag har ju inte ens fått nå jobb men men vi får väl se.

ja så hörni mina kära vänner, ni kan ju komma o slappa nån dag på mallis ballis, om det blir finväder, lite kaffe o sol???? är rätt najs!!

nä ska ta en till pjåtår o ta o börja klä på oss här om vi skulle hänga med ut o leka sen då.

på återseende..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ica ska snart börja rekrytera folk inför sommaren. Skicka en ansökan dit så kanske vi blir kollegor! ;)

2009-03-22 @ 09:11:52
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Dom ska snart börja rekrytera folk till Ica, sök dit så kanske vi blir kollegor! =)

2009-03-22 @ 09:13:44
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kommer mest troligt till luleå på torsdag eller fredag, jag kommer gärna å hänger på mallis ballis hehe..! kram

2009-03-22 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0