städar!!

idag ägnar jag lite tid till o städa, vilket inte är det lättaste gjort med en busunge här hemma,
jag plockar undan o han plockar fram o jag dammsuger o han stökar till o drar ur kontakten hela tiden slår av den o har sig.
pjchuuu.. svettigt värre.


men det är nått som verkligen behöver göras, sen blire lunch o såna grejjer o sen en sväng ut o få lite luft o då ska jag passa på o korsvädra här hemma.

igår åt jag tacos sen la jag mig i ett bad, sen degade jag på soffan och somnade även där=)
är sååå sjuuukt trött på kvällarna nu så det är inte sant.
är dock liiite piggare om mornarna än förut, kanske för att solen skiner då man slår upp sina ögon.

ja voj voj ska ta en kaffetår o sen gå tillbax till skiten, den ska väck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0