snöigt...

japp en sväng på ica blev det i allafall, var ju tvungen ut o handla, pjcuuu så svettigt det var å ta sig fram i blötsnön, kände mig som en plog, urk..!!

köpte i allafall ett nytt kaffe från zoegas som jag inte provat.

har nyss testat det, jättegott,
har nu provat
3 sorter från zoegas

mezzo
forzai
blue java

måste säga att hittils är favoriten mezzo, mycket gott kaffe=)

har i allafall pratat med den där coachen osv gick fin fint, har även ringt lulebo om spisen????? ifråga satte när fanken dom ska komma o laga den, har ju gått typ 2 månader sen jag felanmälde o deras strul, NU sa han att dom minsann skulle fixa det, ja annars hinner nog lägenheten brinna upp med tanke på att liam slår igång den sisådär 17ggr per dag.
så får vi se om dom får fingrarna ur..!!!!

har postat en rosa pop jacka som jag sålde på tradera, köparen var snabb å betala o då ska jag inte vara den som sinkar ner det hela.
fick bra med pengar på auktionsavslutet, konstigt vad folk kan betala för barnkläder.
men det gör inget, sålänge det gynnar mig så är jag nöjd o glad.

ja, imorron kommer väggen på plats i allafall, ska bli kul det.
har tänkt o bjussa på lite food här till lunch, tänkte mig en räkpasta av nått slag som jag får kocka ihop, ja blir säääker bra det.

ja o ska strax gå o styra upp nå käk åt lilleman här oxå, sen ska han i duschen o tvätta sitt långa hår, gud den pojken skulle behöva klippas.

nåväl, ska gå o se vad jag ska hitta på för nå smarrigt åt han.

på återseende.

Kommentarer
Postat av: Linda

Testa passion colombia eller vad den nu heter, sjuuukt goood! :)

2009-03-02 @ 18:30:36
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0