musiklös

är hemma o fixar o trixar lite, lilleman är på dagis idag.
jag har packat en väska till honom med kläder o sånt som han ska ha med sig till mormor & morfar i morgon.

igår, var jag helt seg hela dagen, tog ett bad på kvällen, såg förlossningskliniken sen var det godnatt för min del. skönt, var astrött.

ska kolla igenom mina kläder OM jag har NÅTT??? o ha på mig i morgon, vette tusan, jag är fet o inget i garderoben passa, undrar om det nånsin kommer o passa igen???
jäsikens graviditetskilon som sitter som stål, what to do??
önskar jag kunde gå på gym o träna, men det har jag inte råd med eller tid med för den delen helle, nä får dra ut fläsket på promenad hahaha...

party i morron då, ni kommer väl??
FORTFARANDE finns här ingen musik buuuhhuuu, har försökt o ladda hem utorrent men det bara hänger sig o jag kommer ingen vart, jag kan inte ladda hem musik heller, shit pommes. får bli p3 då mohahahaha

tänkte jag skulle fixa lite spa här hemma i morgon på dagen då lilleman har åkt, bada o lägga ansiktmask o hårinpackning o gå lös med rakhyveln haha
allt för konsten baby!!

nä måst o handla lite mjölk o sånt oxå.
blir ju iiiiingen tårta eller slisk i morgon, det ska ni veta, förvänta er inte sånt tjafs hehe
vi får häva alkohol i stället.
mycket bra koder.!!

igår när jag hämta lilleman o vi gick för o köpa blöjer så började det brinna i huset bakom ica, riktigt ruggit, de kom en massa brandbilar o folk till tusen stod o såg på när deras hem var utsatta i risksonen, urs fick så ont i magen, hemskt när det brinner sådär o människors hem ödeläggs inom loppet av några minuter o dom står hjälplöst o tittar på..!!

nää asså kaffe i mitt hjärta nu!!
ska se om jag kan skrota fram nån trasa ur garderoben o ha på mig..

ses


Kommentarer
Postat av: Linda

Asså, som i sprit?? Haha.

2009-03-12 @ 12:15:34
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Linda

Be nån slita med sin mp3 och koppla i datorn!? Eller så får du köra youtube hela kvällen, jobbigt att välja låt hela tiden, men det funkar ju om inte annat finns. :)

2009-03-12 @ 12:16:56
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Livan

Jag har en annan lösnoing, ett skit bra program på INTERNÄTET!! :D Det blir kallasbra!

2009-03-12 @ 15:43:11
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0