jorå..!!

Idag har dagen gått väldigt lungt fram, Liam har mesta dels sovit hela dagen, inte ätit nästan nått, lite välling o vatten.
han har INTE spytt nå mera, men han är slut.
jag mår väl ganska så bra, känner mig lite känslig i magen eller vad jag ska säga, dock håller jag mig borta från mat.
något kaffe kokade jag inte heller på morgonen, men då vi sov mellan9 och 11 så drömde jag om kaffe o dess olika smaker.

så när jag vakna sen var jag GRYMT sugen på kaffe, så jag kokade mig nån kopp, guuu satt på balkongen i den varma sköna solen o avnjöt mitt kaffe, nu har jag städat undan lite här hemma hängt en massa tvätt o tatt mig en upp piggande dusch, mår fin fint.

kan lova att handukar är guld värt o ha mycket utav, har ju bäddat liams säng med MASSA små handukar, så när han spyr så tar man bara bort dom som är nerspydda o tvättar dom på 95grader, kanon!!
så, ja det blir inte lika grisigt med nerspydda sängkläder o så.
men får ta till de knep som går, nu verkar inte denna magsjuka vara så aggresiv då han endast spytt 2 gånger på 2 dagar, så det var ju skönt, sen kan den ju blossa upp det återstår o se.

men fan asså att det alltid ska vara nå?? vi har verkligen haft otur detta år med massa olika sjukdomar o sånt,
men nu ska vi göra bort den här skiten sen har jag bestämmt att vi ska vara IMUN mot allt sen, hehe
(tror inte ens jag på)
men man kan ju alltid drömma sig lite.!!

värst är ju att jag vill bara ut o gå på prommend i vårsolen, men det får la vänta.
när vi blir frsika ska vi fan vara ute varenda dag!!

ja, annars gör vi inte så mycket, liam sover framför tv:n, stackarn är ju helt tagen, verkar ju suga musten ur han, fast han inte spyr, nåå han e så söt, försöker o leka men han orkar inte.
plutten.
ska snöra han i ett bad ikväll innan han lägger sig, tror han skulle uppskatta det.

så vad gör alla i dag då? ute i solen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0