Finland...

liam är på dagis idag så jag har passat på att städa här hemma o tvätta o jag har skottat balkongen från all snö, tvättat upp utemöblerna så det går o sitta på dom utan o bli skitig.
så då vet ni, nästa soliga dag är nog PREMIÄR för mallis ballis, måste säga då solen är uppe blir det riktigt varmt o skönt. osså med en kaffekopp i handen såklart!!

har spacklat färdigt väggen, i morron kommer tapeterna upp, kommer bli såååååå snyggt.,
voj voj.

har i allafll burit ut en massa skräp, vart på ica o postat ett par meandi byxor som en köpare i FINLAND köpte, första gången jag säljer utrikes, lite bökigt man ska ha bic o swift nummer för o göra en europa betalning men men JAG lyckade hitta allt sånt så pengarna sitter på kontot o paketet är postat.
passa på o köpa kaffefilter, tog det sista i morse, så det går ju inte för sig o vara utan inte.,
måste ju kunna koka kaffe.

fick även ett glädjande besked idag, det var så kul o höra!!

så ska nu strax knalla över till dagis o hämta lilleman, vettetusan vad vi ska hitta på, hemma o dona kanske??
får se.

nä har inte tid o blogga mer just nu.

bjussar på en bild på min vilding.!!



see yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0