promenader!!

tog oss ut på förmiddagen
pressade på GÄRNET till örnäset, svetten lackade det klara det på en kvart!!
pchjuu.
mötte upp Alexandra & Elias gick i parken o hade picknick satt o surra i solen.
sen gick vi förbi tivolit o kolla läget, sen gick jag o liam hemmåt, tog vägen över lerbäcken i rask takt, var genom blöt i svett då jag kom hem, la lilleman o vila, bänkade mig i solen på balkongen med kaffe o grannen med son kom förbi en sväng, suttit o surrat!!

sen vakna liam o han fick sig lite middag, sen tog vi o följde med grannen på ica en sväng, efter det tog jag musik i öronen o gick en sjuhelsikes prommis runt HELA hertsön så svetten rann (bokstavligt) gick förbi djuren nere vid kolonilotterna så liam fick kika lite på dom, sen vidare längst ut på hertsön o hem igen.
väl hemma duschade jag liam o bytte till pyjamas o gav han kvällsfika, sen satt han i soffan o varva ner för att sedan gå och sova.

då fick jag äääntligen en välfötjänt o efterlängtad dusch!!
nice! känner mig som en ny människa.
känner mig fräsch!! häärligt!

nu är det läge för soffan o slappa en stund innan även jag kryper till kojs är sjukt trött efter lite sömn i natt o en lång dag.
imorgon ska vi ut o gå igen, går så sjukt bra med mina prommisar nu, bara man har lite bra musik i öronen så gåre av bara farten. om nån vill joina så äre bara o höra av er=)
vi tar väl oss ut efter liam ätit lunch!!

nä soffan nästa, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0