HOTHOTHOT..!!!

Guuuuud, jävlars vad hett det har vart ute idag!! helt fucking underbart!
lämnade lilleman på dagis, gick med stina o hennes kids in till stan, gjorde lite ärenden sen gick vi hem oxå.
faaan vad jag ska ha brännt fläsk idag=)

Hämtade Liam, gick hem drog en kaffe o lite nya kläder, sen tog vi oss ut igen till stora lekparken med granne+kids!!
Liam var helgalen han busa på i värmen så han var helt slut fick blöta ner han med vatten flera ggr för att han inte skull stjunna!!
plutt!!

var hemma kring halv sex, bara värma på lite mat. sen ett bad för unge herrn, som var både sandig o svettig.
pyjamas & lite mys i soffan en stund men han var så trött att han orkade knappt med det!!
somnade i ett nafs!

jag fick nå ryck o dammsög lite granna, slog på en disk & en tvättmaskin, kasta mig i duschen & dejta rakhyveln en sväng, måst ju ha sommar ben=)
nu sitter jag är och jag är HOT..!!
min balkong är det fortfarande sol på, är sjukt varmt ute fast det är nio på kvällen, jag njuuuuuuter!!

imorn skull jag på stan jue eller måst i väg o fixa lite, tänkt göra det då han e på dagis MEN jag har tänkt om.

ska  lämna liam på dagis, sen gå på ica o köpa cigg o grejjer till en räksallad. ska koka kaffe o lägga mig på en filt ute i gräset o lyssna på musik!!! chilla=) så tar jag stan sen då ja hämtar honom..
ska bli sååååå skönt!
dessutom har jag surrat om räksallad i fleeeera dagar, bara o köpa grönsaker o räkor o fixa gott!!!
åå guuud så skönt!

nu är jag helt slut! bostavligt talat. skulle kunna somna på fläcken, så jag ska avrunda här o gå o krypa ner under täcket och SOVA!!
kan inte bli bättre avslutning på den här fina dagen!!

Natti natti..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0