Hjärtattack!!

sovit stenhårt i natt!!
för det första kunde jag inte somna, men precis då jag håller på att dvala in där vid halv 1 i natt så vaknar jag med ett ryck då jag hör två åskknallar så rutorna skakade. fatta först inget.
men tar mig upp o en rök på balkongen, sen på väg in så hör jag liam hur han låter missnöjd och ojjar sig.
kikar in i hans rum

haha då sitter han på golvet BREVID sängen med kudden i famnen, han var sååå trött o fatta nada, satt bara o små grina o ojade sig., men jag hörde inte då han föll ner från sängen så han måst han små glidigt.. lyfte tillbaka han o bädda ner han me tutte o han somna som om på en gång.

sen kunde även jag somna. sov stenhårt på morgonsidan, så jag hörde inte att liam kom in i mitt sovrum.

helt flötsligt känner jag nån som tar på min kind, ja skricker till o där står liam 2cm från mitt ansikte, han börjar skratta o stryker mig på kinden.
attans så rädd jag blev.!! busfrö..

igår var vi inne hela dagen, ja näst intill det regnade ju ute.
Liam skulle under inga omständigheter vila nånting, han skulle se tv.
jag gav upp han fick som han ville, så på eftermiddagen kom Tina hit och då klädde vi på oss och gick på ica, det var skönt att få röra på sig lite o liam han gick oxå, han skulle hjälpa till o handla.
sen hem o laga mat medans tina o liam busa på.
spegetti o köttfärssås fick det bli, gott med mat jag var svinhungrig.

efter maten drack vi kaffe o liam lalla på med tina, och sa att tina var hans kompis=)
gullungen, slängde han i ett snabb bad o på med pyjamasen, kl 7 vinka vi av tina, o sen koka vi en välling o liam gick så snällt o la sig i sin säng, jag stoppa om honom o gav honom vällingen, han knappt lämna rummet så sov han, såååå trött han var=)

nu har jag fått i mig lite kaffe o börjar piggna  till, ska snart styra upp oss o ta oss till lulebo o lämna tinas lägenhetsnycklar, då hon jobbar o inte hinner.
sen får vi se vad den här dagen bjussar på, en prommis skulle inte sitta heeeelt fe,l har varit lite sån aktivitet dom senaste dagarna, men man har ju inte orkat då man haft feber.

jooo just det, satt o kolla på tradera på dom som sålde grejjer i luleå, om man kunde fynda nå billigt eftersom det blir fraktfritt då dom vill  att man betalar o hämtar grejjerna.
hittade en tjej som hade lagt upp sin FÖRSTA auktion på en emmaljunga sittvagn UTAN bild, hon hade inte skrivt nått om den??
nåja inga bud lagda på den, tänkte att visst jag lägger 1 krona, & vinner jag den o den är så gammal o racklig o ful så har jag ju endast förlorat 1 krona det kan jag leva med!
men i allafall i går VANN jag vagnen för hela 1 KRONA!!
hahaha tycker det är lite komiskt, så ja vi får se då, känns nog taskigt för henne o sälja en vagn för det priset, men det är ju smällar man får ta om man säljer på tradera.
så vi får se om hon tänker lura mig eller vad, vågar hon det månne??
ja säkert det finnes sååå många oärliga människor.
jag skulle aldrig göra så mot någon men men, vi får se.

jo idag är det DAG 30 på min viktkamp, alltså = med vägning idag, har sån ångest och funderar på att strunta i o väga mig o bara fortsätta o köra på??
har ändå ingen våg.. köpte äppelcidervinäger igår som är MYCKET bra till mycke då man bantar, men ve o fasa så vidrigt det smaka men skam den som ger sig!!

nä nu ska jag dricka upp kaffet och styra upp oss lite.

synes!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du det finns ju äppelcidervinäger i piller form, eller snarare kapslar, MYCKET bättre, och framför allt inte lika vidrigt. ;)

2009-06-15 @ 14:19:25
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0