Fullt hus!!

ja det verkar som att det blir fullt hus här hemma hos mig & Liam
i slutet på Juli. får besök från storstan hehe
2 kompisar ska bila upp o komma o hälsa på i nån dag, jaa kan inte säga annat än att det kommer bli kul, nu hoppas jag ju innerligt att jag VERKLIGEN får barnvakt i allafall 1 utav dagarna, säkert får jag det inte, meeeeen det måste ju gå!!??
ajja ska bli sjukt kul=)
har inte sett dessa människor på 2 år, så det är ju på tiden=)

nåväl, jag är så upp i varv ikväll o har vart det hela dagen, fattar inte riktigt varför=)
känner mig bara glad o tillfreds med mig själv och livet som det är just nu=)
vad mer kan man då begära??

nä verkligen ingenting!!

haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0