Dagis

Idag är lilleman på dagis, sista veckan innan ledigheten!!
jag är som vanligt trött då jag inte fått sova speciellt mycket då jag har hostat som en gris hela natten.
Tjorvade på med ALLT, gurglade listerin, käka halstabletter, koka varmt vatten till och med tog jag en shot med minttu
så jävla vidrigt med det brände rätt friskt i strupen=)
haha tokjag!!
tillslut efter många om och men somnade jag sittandes!!
hallå!!

haha i går när liam skulle gå o sova så ville han precis allt annat än just det sova!!
så vi tjorva på till ja vad var klockan tio kanske DÅ ville han sova, fast då skulle han sova i pjälsängen, visst jag orkar inte bråka mer med honom så han fick som han ville.
la han där o satte mig vid datorn en stund, men sen när jag skulle kika till honom
så ser jag honom inte i spjälsängen???
haha
gick lite närmare för o se.

detta vad var jag hittade när jag lyfte på madrassen..

plutten har då krypit ner UNDER madrassen o somnat!!
så sööt.
så jag lyfte han till rätta o gick o la mig jag oxå!!

ja han var glad i dag o komma till dagis o busa.
jag gick till grannen på en kaffe o suttit där o surrat en stund, sen en sväng på ica o handla lite.
ja sen hem koka lite mer kaffe o snöra sig i duschen.
så ja det var behövligt!

sitter nu här o tar det lite lungt ett tag!
imorn ska jag passa på att städa här hemma, på torsdag ska jag o göra stan o kanske storheden en sväng o införskaffa lite nödvändigt!
måst se om jag hittar nån pressent till Nea oxå som blir hela 2 år.
dom växer fort dom små!!

jajja, när jag hämtat gossen blir det en prommis o ev att grannen m kids joinar o vi går ner på hertsöns lilla zoo o kollar på djuren eller nå.
ja sen blir det ju de vanliga hem laga middag o så.

nu ska jag i allafall poppa lite musik o skrota fram nå rena kläder ta en pjåtår.

hare gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0