Boden alive..!!

Igår, blev mina planer helt annat än vad jag tänkt mig, dock inte fel för de!!
Drog en sväng på stan då liam var på dagis o fixade ett ärende!
sen hem packa grejs och gå o hämta gossen, dra oss till örnäset handla picknick mat på coop mötte upp Micke o knallade till arons, grymt skönt, o varmt, efter en stund kom Tina o hon gick o badade med Liam.
det var en mysig dag!
jag hade ju nu förvänta mig att Liam skulle springa omkring o peta o pilla på aaaallllaaaas grejjer o bara springa till polen o hålla på.
men lillkillen var hur snäll som helst han sprang lite på gräset o jaga nån pippi men vände sen o kom tillbaka, o satt mest med oss o njöt o fika=)
supernice.

vi var hemma kring sex tilden eller nå sånt?
Liam var helt slut, stackarn, det vara bara byta blöja o koka välling o i säng.
före sju sov han!
sen kom grannen förbi med mat & en kall öl. sweeeet=)
me like. satt ett tag på balkongen i kvällssolen, ruggit varmt för o vara 8 på kvällen.

ja, i morsen väckte liam mig 9.14 fatta skön sovmorgon man fick sig då.
gud så han har sovit, från sju igår till kvart över nio idag?!!
helgalet!

idag ska vi gå över till Jenny & Nea o lämna pressenter till henne för hon blir 2 år i helgen=)
GRATTIS Gumman! =)
stortjejjen.

sen efter det drar vi oss mot stan, köper nån korv till liam, måst gå o köpa fondation till mig o nå annat småfix, innan vi drar oss till boden, ja i boden ska vi grilla god mat & dricka kalla goda öl och sen ta oss ut i vimlet på Boden Alive!!
hoppas det blir kul=)
ser fram emot det i allafall.

nu ska jag dricka kaffe, ja ni hörde rätt KAFFE! ni känner nog mig vid det här laget jag tjatar om mitt kaffe ständigt o jämt!!
hehe.

nåväl, önskar er en skön helg!!
lär nog inte hinna skriva nåmer förns vi kommer hem=)

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0