whaaaaat!!

waaaaaat a f*ck!! var min tanke då jag vakna imorse och titta på klockan..
HALV ELVA!!!!!!
det är inte sant!! men jo det var det vi har sovit till halv elva, visserligen var liam vaken till 21.30 men nå brukar han vakna tidigt ändå.
men men så är det!!
skööönt med sovmorgon för oss BÅDA!!

i dag har vi städat här hemma och så har jag borrat upp en tavllist i liams rum som han kan ställa sina böcker på, glad blev han och fint blev det!

sen har vi knallat med grannen till örnäset hon skulle till skuris och jag o liam gick på coop och handlade lite granna sen traska vi hem igen, nu sitter jag här o pustar ut, vart ju skönt ute då solen kika fram.
ska strax styra upp maten, ska vi äta å såna grejjer o bada o mojsa på, en skööön söndag med andra ord!!

sen vill jag dela med mig av två helt underbara kids!

Liam & hans "tjej" Linnea.
Hur söta får man vara igentligen!!


Goungar!!

världens finaste par!!

dom där två är som piff & puff haha
dom leker så kul ihop o hittar på en massa bus!!
tur att vi har er familjen Larsson-Blom=)
Love you!!

nä nu ska jag börja med maten!!

see yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0