Tradera

Hmm har letat i mina gömmor på kläder jag ska sälja av, det verkar bli endel.
bara så jobbigt o sälja o väga o packa o maila på tradera.
vart ju så mkt att sälja helt plötsligt.!

1st pop overall
1st pop skaljacka
2st pop windstopper
1st pop täckbyxor
1st pop fleece underställ
2st pop mössor
1st pop vantar
1st reima rånarluva
1st molo tröja
2 st villervalla bodysuits
1st villervalla velour jacka
1st villervalla body
1st tvådelad idaT dress
1st idaT bodysuit
massa tröjor
massa lindex bodys
massa lindex velour byxor
några vantar
några mössor
2st fleece halskragar
1st lindex täckväst
1baby overall
2st babyjackor
2st överdragsbyxor

oj oj minns inte allt.
det ligger hårt arbete bakom detta nu..
imorn ska jag fota allt då det har torkat, sen ska det vägas och packeteras och läggas ut på tradera.
hoppas på få nånting sålt oxå!!

jajja, Liam vilar nu, jag har fått mig en dusch.
ska ta en kaffe.
när han vaknar måst vi och handla.


Liam har bara 1 vecka kvar på sommarlovet sen smäller dagis igång för hans del.
har varit 5 st intensiva men helt fantastiska veckor.=)
han kommer bli överlycklig o få komma till dagis igen.

jag har snart möte med af, så får vi se då vad som händer och fötter!!

bye!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0