staouden!!

tog en prommis till stan, var ju så skönt väder, köpte batterier och tejp!!
köpte även 2 par leggins ett par linnebyxor och en tröja på gina
hmm 127kr för alltihop=)
biiiiilligt!!

sen tog vi en buss hem, gjorde en kyckling sallad, har plockat undan lite här hemma.
ska väl mysa på ett tag med Liam innan han ska i säng, hm han är jättetrött, inte sovit nånting idag.
så han ska få sig en dusch innan han lägger sig.

när han somnat ska jag väl sätta igång och fota lite kläder OM jag orkar, är inte alls pepp på det!!
men känns som att jag skulle behöva komma igång med det snart!

i helgen är det Luleåkalaset, hm jag ska inte gå på det!
har varken tid eller råd.
visst det hade vart svinkul men man får inte allt som man vill ha här i världen..=)
blir väl en hemma helg och mojsa på med Liam, han börjar ju snart dagis. så det kan vi behöva.

nu ska jag ta en kopp kaffe och gå och leka lite med sonen.

puss på er.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0