stan.

Steg upp tiiidigt idag, redan före liam o tog en dusch innan jag gick o väckte honom, lallade på fram till lunch, åt o tog oss en prommis till stan, där vi mötte upp grannen och gick på bolaget o sen hem igen, Liam ligger o vilar jag har stökat undan, bytt rent i sängen slått på en disk o tvättmaskin, tagit fram färdigt till middagen. fyllt kylen med öl hehe
o packat liams väska.

imorn då vi vaknat och ätit o såna saker drar vi till boden, liam ska ju vara hos kusinerna över helgen. sen måst jag hem o duscha o fixa mig i ordning o sen kommer nog besöket.=)
tar väl oss nån öl o så, blir säker en sväng ut på kvällen.
Lördag blir det väl det riktiga festandet skulle jag tro=)
fan vad skoj, önskar bara att solen kunde titta fram oxå, det hade vart kanon.

ja liam vaknar väl snart då blire o värma på nån middag o såna saker, lite bus o så.

nu ska jag ta en pjåtår.

höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0