städat!!

imorse har vi sovit till 10 igen!! fattar inte hur min lille kan sova så länge?? måst ju göra med att han känner att han är ledig och vädret osv. skönt som attans.
idag har vi storstädat här hemma och tvättat 3 maskiner med tvätt, bytt rent i sängen osv.
Liam sov 3 TIMMAR efter lunch, jag fick väcka honom och då blängde han bara på mig o drog täcket över huvudet och ville sova ännu mera, men taskmamma drog upp han. hehe

ja nu har vi ätit för nå tag sen, kyckling, ris och beasås med vitlök i. gott var det men jag tror Liam åt mer än vad jag gjorde, jag tror han växer nu asså när han sover och äter så mycket haha!
plutt!

så vi tog en prommis till ica o köpte mjölk o sånt, snart kommer tina,liv & robin på spelkväll här hemma, haha fatta kul.
och ja hoppas vi ska spela yatzy igen var ju så attans kul sist inte bara för att jag vann hela tiden o slog yatzy utan bara det att det var så länge sen man spelade det=)
tror även det blir nå andra spel oxå=)

så nu ska jag kirra på liam en pyjamas och sånt, tror mig veta att han kommer bli vaken ganska länge ikväll hehe brukar bli så då man har kvällsbesök, det är ju så spännande!!
och på tal om besök, nästa vecka kommer det besök från storstan, hmm kul det ska bli, så får vi se vad vi hittar på för nå skojsigt då!!

nä en rök sen fixa lite!!


Kommentarer
Postat av: Livan

hahah!! Fan va kul att hon inte ens märkte av den.. Men den kan inte ha råkat komma dit i efterhand då?

2009-07-08 @ 23:14:07
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Amelie

kommentera min blogg

VIKTIGT



www.bluechihuahua.blogg.se

2009-07-12 @ 01:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0