Punka..!!

i går sken solen, det var riktigt skönt ute, gick med grannen till örnäset och handla lite, förbi hennes mor fixa lunch och drack kaffe! tog en prommis hem, väl hemma fick liam vila middag.
jag nänkade mig på ballen med bra musik i lurarna o kaffe o cigg.
gud så skönt.!!

ja efter liam vaknat tog vi oss ut till en lekpark, MEEEN när vi ska gå hem inser jag att jag fått PUNKA.
gud så irriterande!!
jaha tänker ni då, varför köpa en vagn med lufthjul??
jo, för efter mina behov valde jag självmant en vagn med lufthjul, tar mig så bra i trappor och upp på bussen och i vinterns alla väder.!! vill inte ha nån plog till barnvagn!!
ja så är det.! nåja, nya slangar till vagnen finns på biltema 29,90kr
tror jag köper hem nån extra, byta slang e ju inte så svårt.
dessutom, så hade dom nya däck oxå som passar emmaljunga, ja dom kostar 49kr/st
inte så farligt!

tur jag äger 3 vagnar vid det här laget så jag är ju inte helt låst, nja jag äger ju 4 vagnar men den senaste inköpet har jag inte hämtat ännu..=)
så, hade vart fett jobbigt i fall jag vart helt utan vagn, helt strandad jue!
hehe
det lööööser sig.

shit, onsdag idag, i övermorgon kommer 0:8,orna  ja det ska bli så grymt kul, jag längtar som ett svin.
oj hoppas det blir askalas i helgen, hoppas på finväder oxå, det skulle vara så himla bra!!

idag skiner solen, ser ut att bli en fin dag, vi har väl ganska nyligt stigit upp, dricker lite kaffe o sånt, ska snart ringa livet o höra om vi ska styra upp nått, så ska vi väl kirra nå lunch så att man kanske kan åka å bada sen då! vore skönt.
dock börjar jag känna mig lite stressad, har 1000saker o göra innan fredag, tvätta,packa,städa,byta rent i sängarna, gå på bolaget, åka på biltema, fixa punkteringen, lämna liam i boden åka hem o fixa o sånt.
gud en massa, men kanske tar de imorn då..!!

nu ska jag se vad liten gör, tror han vänder upp och ned på sitt rum.!

hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0