ny vecka!!

Imorse klev vi upp lite tidigare redan halv 10, vi har ju senaste tiden sovit till minst 11 i allafall.
tappar ju helt rutinerna då man ställer om dygnet sådär.

så nu kanske vi ska försöka vrida tillbaka det liiite i allafall.
idag har vi än så länge bara vart hemma o fixat o donat, la liam o skull vila o började städa en garderob med handukar o sängkläder, nu är där fiiiint.
Liam har inte kunnat sova nå nu i eftermiddag, bara legat i sängen o babblat!
tog nyss upp han så vi skipper vilan idag, good kanske jag får i säng han före nio ikväll då, så kanske han inte håller på lalla på till halv 10 på kvällarna.

ja, solen verkar tränga sig fram idag, är varmt o skönt ute, så vi ska ta och styra upp oss och ta oss ut nu!
i väntan på att grannsen ska komma hem så kanske vi hänger med dom till stora lekparken en sväng!

för övrigt händer det inte så mkt, ska dra till stan nån dag o gå på bolaget och handla o sånt.
är nämligen barnledig i helgen, då jag får främmande från söder=) så ut på krogen blire väl. Liam ska till moster o kusinerna och härja!
så ska jag vara hudvakt åt dom sen vecka efter då dom drar till sthlm!
kommer natuuurligtvis o sakna min plutt!!
men nått säger mig att han kommer ha fullt upp=)
så jag hoppas på en mycket trevlig helg!
eller vad säger du stina??

nu ska jag ta o byta blöjja på plutt så vi kan ta oss ut nån gång!

svejs!!

Kommentarer
Postat av: stina

Med oss i farten kan helgen inte bli annat än hur jävla rolig som helst :P

2009-07-13 @ 22:00:08
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0