ny dag,nya tag!!

ja kvällen igår vart inte som jag hede önskat!!
liam var skittrött o övertrött liam är en vääääldigt pigg o bestämd Liam.
han skulle mot förmodan INTE sova.
kl.10 gav jag upp, då bar jag in spjälsängen framför tv:n o slog på en film o då somnade han.
Blev inget besök o inga öl för mig.
var ju helt slut då han somnat.
så då tvärpinka jag hunden, sen kröp jag ner jag oxå och sov!!
skönt.

imorse vaknade jag först, ut med hunden sen in. och plockat undan i köket och dragit ett varv med dammsugaren. skulle behöva skura men det är fan ingen ide då hunden är här.
ska ta o storsanera på tisdag då Liam är på dagis, måst rensa bort lite skit oxå. fy ta sopsäcker o slänga massa skit som finns överallt.

ska även rensa bland liams leksaker nån dag oxå, ta bort alla bebisprylar.
han fyller ju 2 år den 22 september o då ska han få lite nytt o frächt!!

känns som att jag har massor o göra, ska lägga ut på tradera oxå men det tar jag inte fram nu, utan det får bli sen nästa vecka då här är sanerat från hundhår, vill inte ha det på dom nytvättade kläderna.
nej tack!!

Liam har precis ätit frukost och jag dricker lite kaffe, funderar om jag skulle ta han med mig osså tar vi oss en dusch, känns som att jag skulle kunna behöva det om int annat!
nått som jag oxå skulle behöva är att fara o storhandla, men det lär ju inte hända det året!

ikväll blire lungt medans alla är o super sig full på kalaset.
jag o liam ska snajsa nån god middag o till efterrätt ska vi äta jordgubbar o glass!!
gött. då blir han överlycklig i allafall.

huvva nä nu en påtår och en cigg så jag blir människa idag!!

ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0