Luleåkalaset @ home!!

Ja, idag tog vi oss ut efter lunch o vi gick en långprommis in till stan, handlade lite mat o grejs där.
gick o strosa runt på Luleåkalasets marknad.
mycket folk i stan som satt i öltältena redan då och drack en massa öl.
fruktansvärt varmt ute idag oxå.
men härligt!

efter vår staden runda, for vi hem, och började med middagen som blev citronkyckling o pommes.
sen har jag o Liam lekt med klossarna som jag fyndade idag på stan, en påse för 10kr.
ja han var nöjd o glad fast det bara var enkla träklossar typ.


ja vi har säkert suttit o byggt med dom i över en timme.

sen mös vi ner oss i soffan med lite fruktsallad, eller Liam åt jag var för mätt för det!

nu har han precis gått o lagt sig och ska sova.
jag ska ta o krypa ner i soffan med lite iskall läsk o fruktsallad. o se nå tv.
medans alla är på Luleåkalaset o super sig fulla.
jag vet en som inte kommer må pyton imorn!!
hahahha JAG!!
nä, hoppas nu alla får kul ikväll, själv hörs det ända hit det som spelas o tjoas inne i stan..=)

nä nu soffläge o chill.

ha en kalasfredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0