Liams nya polare!!

Ja dagen har börja nå sitt slut!!
Liam sover sen 1 timme tillbax, Ymra är pinkad och jag är nyduschad.
härligt!
skönt med kväll.


har jue tvättat upp vagnen idag, den blev myyycket finare o renare.
tatt en provtur med den oxå, liam var då nöjd o sitta i den.
får se hur jag ska gö med den vagnen, funderar på å spraya chassit svart, och sy ny suflett o klädsel till den, bör inte vara så svårt!!! kan bli riktigt fint.

ja hundägare är jag tills på söndag, vi har det bara bra här hemma.
Liam är överförtjust i djur och ska bara ligga o mysa o goas.
dom verkar ha funnit varann dom där två.


MYS


peta lite på henne


Hallå vovven sover du??


ho ho??


Liam måste naturligvis spexa lite inför Ymra


ja dom är så fina ihop!!

nu ska jag lägga mig i soffan o se på film, sen blire sist pinken med ymris, sen soooooova!!

ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0