Körkortsteori

KÖRKORTSTEORI








En dag när jag var ute och gick...
...såg jag en solande kvinna med underbara former.
Jag blev upphetsad, och det gick runt i huvudet.
Det kändes som att en eld brann i mig...
...och jag längtade efter ett svalkande bad.





Hon tyckte det var roligt att just våra vägar hade korsats.
Och hon ville att jag skulle följa med henne hem.
När vi kommit fram, visade hon mig direkt in till sängen...
..."go for it babe, jag käkar P-piller", sa hon.
Nu fanns det ingen återvändo.





Hon särade först på det ena benet...
...och sedan på det andra.
Min reaktion var spontan och våldsam.
Jag körde in den.
Det märktes direkt att hon inte var oskuld.





Snart var vi i full gång...
...inte ens vilda älgar kunde ha stoppat oss.
Vi körde många ställningar.
Det var så skönt att hon bad mig sakta ner.
Efter mycket givande och tagande...





...ökade passionen. Vi kände att vi var nära.
Det var otroligt skönt som blixt och dunder.
Då plötsligt skrek hon: "Jag ljög om P-pillren, bara för att få dig i säng."
Det var verkligen fara för barn.
Min upphetsning dog ut.





Jag kände att det var dags att dra.
Jag hoppade över staketet...
...och sladdade därifrån.
9 månader senare ringde hon...
...från sjukhuset.


   
Jag var farsa!
Min värld föll i bitar.
Kör försiktigt nästa gång.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0