Jag & Liam

Idag har jag & liam haft en underbar heldag tillsammans!
känns som det var evigheter sen vi gjorde nått på egen hand!
har alltid vart folk här eller så har vi vart å ränt som galningar, o i helgen har han ju sovit i boden!!

efter lunchen och vilan, tog vi oss ut o strosa omkring på hertsön, liam fick köra vagnen.
hitta en lekpark mitt i skogen typ, där stannade vi o gungade o åkte rutschkanan och plocka pinnar, kottar o barr och vi gjorde jättefina små kottdjur som liam vart helt förtjust i.
vi pilla på myrorna på marken o lalla på.
huuur mysigt som helst!


nu har vi nyss ätit en god middag beståendes av panerad kyckling & pommes, liam fick rårivna morötter till det, själv åt jag en het salsasallad till!!
underbart!
Nu blir det kaffe på balkongen i solen, och kvälls bus och såna saker innan plutt ska sova.!
sen ska jag hänga tvätt o diversa jox. innan det blir chill i soffan!!

nä en tår kaffe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0