Hundägare..!!

ja igår, drog vi till stan en sväng.. fynda sockar åt Liam 10par strumpor för 38kr
inte illa pinkat, ja han behövde strumpor, dom har en tendens att försvinna och gärna 1 strumpa.=)
men nu har vi fyllt på förrådet igen.

jag glömde dock köpa betterier till kameran, hade ju tänkt fota lite granna, men får fixa det idag då.
allt är tvättat i allafall.
hmm ska stryka nått plagg oxå innan det ska fotas. måst skrota fram en köksvåg oxå så man kan väga o räkna ut frakten.
hmm är endel o fixa med andra ord!!

idag fick jag sov morgon, var upp kvart i 11 och Liam sov fortfarande då jag steg upp. koka kaffe och dona på, sen vaknade han oxå. har nyss gett han fukost/lunch??
hmm gjorde gröt.
så får vi laga nån redigare middag ikväll då.
igår gjorde jag kyckling fajitas, shises det var gott.
med mycket grööönt i.

idag är det fint väder ute, solen skiner.
ska styra upp oss på nån stund och ta oss ut o leka lite, ta nån prommis till örnäset o köpa batterier o sånt.!

imorn kommer syrrans hund Ymra hit, hmm ska ha henne tills på söndag, får se hur det här ska gå med hund o barn och ut o pinka några ggr per dag, jajja det får gå!!
tur att Liam är så otroligt snäll med djur, så det blir NADA problemos där.
sen är ju Ymra så van vid barn att hon bryr sig inte.
så det går nog fint.

nä nu ska jag ta en pjåtår o sen styr vi nog upp oss.

ha en skön dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0