Grinolle??

Har min snälla lilla gosse förvandlats till en grinolle??
i natt kl 2 vaknade han och då var ALLT fel, inget dög åt han.
inte sin säng, inte min säng inte spjälsängen, inte tutten, inte tröst, inte välling INGET!!
Jo tillslut efter 2,5 timmes gorm o tjorv, släpade jag in spjälsängen slog på tv:n gav han en välling, först vart han nöjd. och jag fick sova=)

idag har han vart grinig o gnällig o ba allt är fel o skriker o gastar o har sig!
han har inte vetat vad han velat??
vart på stan en sväng med livan men jag var bara så off då han inte var okey min son.
sen drog vi på arons o han fick bada av sig lite o duscha.
sen hem, gnida in tandköttet med alvedon en jäkla kindtand som spökar för han!
efter en stund vart han luuungn o glad.
och nu har vi nyss ätit mat, och han åt en stoooooor portion med kyckling o pommes!
helnöjd kille=)

snart ska han gå och sova, då ska jag ta en kalldusch o bara krypa ner i soffa o kolla tv o chilla, jag är helt slut i kropp o hjärnan,, hehe
så kan det gå. han liam är såååå snäll i övrigt o tjorvar sällan, ja mindre än sällan till & med, så när han väl tjorvar och är grinig blir jag heeeelt slut!!
tro mig det är tufft o vara ensamståeende ibland, men ack så värt det=)
min gullplutt!!

jo jag lovade ju bilder på när min syster spöka ut min son till FLICKA!!

här har ni han:


vaaa faaan morsan ska jag se ut såhär???



taskiga ni är..



ni ska få igen..



asså va faaan har jag på mig???!!!




sååå söööt min plutt!!
Mamma älskar dig!!


Bloggar du?? vill du läsa fler roliga bloggar eller ha fler läsare??
KLICKA HÄR!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha stackars pojk!! :P

2009-07-02 @ 22:24:12
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0