ålright..!!

ja, vi tog oss på festen igår, det var ganska kul å se så många vänner som man inte sett på evigheter!
Liam & nea busa på och åt massa gott, var varmt även igår, sjuuukt varmt.
jag & jenny+kids stannade inte såå länge.
utan vi begav oss hem där vid 9 tiden.

på vägen hem börja vi fundera om vi skulle släppa lös dom en stund så dom kunde härja av sig ordentligt innan i gick hem, då vi passera kyrkogården fanns där en stoooor gräsmatta, hmm blir perfekt.
men så fort vi stoppa ner dom på marken sprang dom till vattenspridarna som var där lite längre bort.
jajja vi skulle ju ändå hem och det var ju så sjukt varmt, så why not?!!
härja på!

Gud så kul dom hade i vattnet, dom sprang och skratta och busa tills dom var sjöblöta från topp till tå.
även jag vart jue blöt, var massvis med spridare så man fick passa sig, när jag skulle springa efter liam kom det en presic mot mig, jag ducka men det träffa mig!!
hahaha

sen gick vi hemmåt, i vad som då hade blivit spöregn så vi var nog blöta allihop.
väl hemma var det bara o stoppa liam i en dusch o en pyjamas och en välling o i säng, han somnade som en stock!!

vi vakna nyss, var grymt skönt och sova, Igår var jag inte på topp så sömn gjorde en del!
vet inte riktigt hur det känns idag, men ska börja med o dricka lite kaffe
och fundera på den saken.

ålright see yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0