Normalt igen...eller?

ja natten har varit bra, vi har sovit hela natten båda två, igår var jag lite dålig i magen, men idag verkar det som bort blåst.
tillbax till det normala igen...eller?
ja ja vi får se.

dagen till ära ska spenderas hemma o jag ska städa o då menar jag städa som aldrig förr, skulle ha gjort det igår men orkade inte då jag blev så risig, men idag, ska byta rent i sängarna dammsuga skura tvätta diska ja you name it!!

sen ska jag försöak få liam o börja äta fast föda igen, tycker han har blitt så spä bara på dom här dagarna, men han har väl förlorat en massa vätska, han e skitpigg i dag så det ska nog gå  mer än bra, får börja lite smått med frukt o sånt så vi inte chockerar magen.

nä bara dricka upp kaffet o börja!
hörs sen!

Kommentarer
Postat av: jenny

jo det du skrev kom fram :) hehe



jo verkligen, ibland känns det som att du har tagit min hjärna eller så hahaha

ne men det är roligt att man har hittat sig en sån vän som frstår en ialla väder.. inte många som gör det. hehe



du förstår vad ja menar

pöss

2009-01-17 @ 15:08:15
URL: http://lilllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0