Jamen nu jäsikens!!

japp, idag känns det RIKTIGT bra, jag tror banne mig all skit är borta nu.
smög mig upp innan liam vaknade o tog meg en dusch, härligt.
ringde till dagis o prata med dom hur läget var osv, vi kom överens om att han blir hemma i morgon och om allt är som det ska så kan han komma på onsdag.
så jag får nog gå på det där mötet på af ändå.
nåja kanske lika bra o göra bort det då.
är nån jäkla info träff för ungdomar upp till 25 år, fast igentligen helt oviktig info då jag fyller 25 år snart å då är all den infon värdelös för mig.
men men dom vill ha mig där o då ska jag gå dit.

sen ska jag göra en fynd rajd på stan jihoo. längtar efter å få gå ut, har suttit här hemma nu sen torsdag,
fast i dag ska vi ta oss ut på en prommis i allafall, tror vi både behöver FRISK luft, så ikväll ska jag skura, har ju inte blitt av dom här dagarna. allt är tvättat ska endast slå på en diskmaskin så äre tipp topp här hemma.

lilleman äre full fart på, han har verkligen energi o är överlycklig att han orkar leka o busa, är som om han aldrig har sett sina leksaker förut, går bara omkring o pillar på allt o säger -OJ OJ helt förvånat ojoj titta osså pekar han på grejjerna hehe gullungen.
fick ju i han mat igår, lite fisk så nu jäsikens vänder allt, vill inte ha tillbaka skiten igen, NEJ tack.

så ja här äre morgonfröjd i arsullhöjd=)
njuter av kaffet, det smakar underbart. o bara är, så på nått tag ska jag göra lite gröt åt gossen o sen ska vi klä på oss o gå UT..!!!
halleluja.

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0