jag har inget liv för tillfället

Å nepps jag har inget liv för tillfället, sitter här å håller på med den satans bloggdesignen hit o dit o testar o har mig o blir aldrig nöjd i allafall.
OCH ja jag har varit instängd här hemma, isolerad från omvärlden sen förra veckan torsdag, inte ens telefonen ringer?? asså vi smittar inte genom telefonen vettni.

ja, nu är vi ju friska i allafall, har skurat ur lägenheten o vädrat o haft mig o städat o städat, känns typ som att jag inte gjort annat, tvättmaskinen har gått på 95grader hela helgen för o få bort alla magsjukebakterier som skulle kunna gömma sig.
är så less o städa är så less o tvätta.
den där magsjukan KAN DRA ÅT HELVETE!!
tack o bock.

sådärja, lättade mitt hjärta lite granna=) känns det myyyycket bättre.
nä allvarligt har den här dagen varit gudomlig, Liam har vart på toppen humör han har ätit ordentligt o mått alldeless prima. jag har oxå mått bra, har käkat frukt idag o druckit kaffe som smakade gudomligt gott.
vart på en prommis med liam o fått frisk luft, passade på o öppna upp här hemma o riktigt vädra ur medans vi var borta.
ja nä den har vart bra den här dagen, ska nu avsluta den o krypa ner i sängen o sova gott.

får vi se vad vi hittar på för skoj i morgon?? kanske tar oss en sväng ut kanske till stan rent av, vi får se.

God natt mina vänner & ovänner


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så mycket för tipsen! :) Smakisarna tänkte jag lägga åt sidan nu ifall jag skulle bli sjuk (vilket jag mest troligt kommer bli). Ska se till att dricka mycket då så mjölken håller sig bra. Hoppas, hoppas det går över fort och Vincent inte behöver bli så dålig. Magsjuka är hemskt!

2009-01-20 @ 08:44:46
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe, känner igen det du skriver. Vissa skrev inte ens på msn då jag var sjuk. Men så fort jag var frisk började dom skriva igen! ;)

2009-01-20 @ 09:21:55
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0