hormonerna är värre.....

har lallat på hemma städat diskat tvättat å sån skit som man ändå gör varje dag typ.
vart på ica köpt lite mjölk o fil o sånt nödvändigt.
sen har vi bara varit hemma o tatt det lugna puckar.
käkat kyckling o pastaskruvar med nån tomat o basilika sås, gott var det i allafall.

har börja tänka på våren o får vårkänslor i kroppen redan nu, asså hallå vi är i Januari fortfarande lixom, men det bara spritter i kroppen o hormonerna är värre än nånsin, är helt fuckad i skallen.
jag vill ha vår o sommar.


ja mer då? nja inte så mycket mer, en rätt cool dag som börjar lida mot sitt slut.
ska gå o röjja undan efter maten.

vi ses.

ps.vart är du när jag behöver dig?? är det inte dags o komma o hälsa på snart?
har tränat mina muskler, ska vi ta en rond??? HAHAHAHA...

Kommentarer
Postat av: Livan

Vem är det du vill slåss mot?

Jag har en UNDERBAR boxsäck i min källare som du vet :)

2009-01-26 @ 21:04:14
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0