Fan, ryggen...!!!

som ni vet så gick en tv sönder här igår, det var min tv som gick sönder, så jag fick för mig att jag skulle bära in liams tv till vardagsrummet, MEN den tv:n är stor o väger 1 ton eller nå, jag lyfte den själv o slet så nu har jag pajjat ryggen!
kul (NOT)
har ont så förbannat, jävla skit att man ska vara envis.

nåja, Liam har vart feberfri sen igårkväll vilket jag är väldigt tacksam för, dock e han snorig o hostig o väldigt hes, lite hängig sådär mellan varven MEN han börjar piggna på sig, han verkar dock ha väldigt ont i munnen, han har väl vaknat i natt några gången med händerna i munnen o gnytt, varpå jag smort flytande alvedon på tandköttet för o lindra värken, att det ska var SÅ jobbigt med kindtänder.
framtänderna, när han fick dom han han ju knappt ont.
nu äter han ju inget om det inte är flytande, det vill säga saftsoppa,kräm,gröt eller välling, han kan gnaga lite på nån banan oxå men det är allt.
nåja snart är det över så då börjar han väl äta vanlig mat igen då.

idag har vi bara chillat, o det skall vi fortsätta göra, jag är mer eller mindre handikappad idag, fyy urs!!

ja o liam har hållt låda hela morgonen, nu ligger han o vilar, blir mycket vila för hans del dom här dagarna, ja lika bra o sova bort skiten.

min snoris

hans näsa är som en öppen kran för tillfället.

nä det var min rapport för denna gång, klara inte av att sitta så mycket länge, att stå eller ligga är vad som gäller.
så jag ska slänga mig på soffan en stund o vila.
så vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0