back!!

jepps, idag kom vi hem från boden, har varit där hela helgen, vi skulle lägga upp auktioner men hann bara med några få eftersom datorn kraschade..

har i allafall varit strålande väder=) varmt o skönt, i söndags var vi upp på Gruvberget o åkte madrass o bob och grillade o koka kaffe o bara njöt av den friska luften o den vackra utsikten


liam o jag åkte både madrass o bob i pulkbacken, tror han var lite skeptisk till en början men då vi satte oss på bobben tyckte han de var svinkul=)

så idag, kom vi hem, har tvättat lite kläder, follat upp o strykt Liams gardiner som jag köpte på dollar för en 50lapp, ville ha döskallar på men dom var slut=( så jag får köpa dom sen, men det blev ett par svarta paneler med nå djungeldjur på, vart faktiskt fint.

så, nu blire lite bussåhär efter maten, sen ska vi i badet, luktar grillrök. ja å sen blire natti natti o dagis i morgon.

Ha haha måst bara berätta en kul grej. efter middagen idag så la jag mig i liams saccosäck inne på hans rum, o pratar i tele med syster, liam springer omkring o busar, sen ställer han sig brevid mig, stoppar ner handen i blöjan o på nå vis lyckas ta fram snoppen o pinkar på golvet!!
jag baahh öööhh vad gör han??
syster börjar tokskratta i telefonen, liiite gulligt var det ju faktiskt, men bara han inte kommit på nå nytt!! då får jag det jobbigt. gullungen!

nä, ska gå o vara social med han nu innan badet, hörs i morron=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0