back on track

ja, min dator fick virus o kajkiloppa TOTALT!! så nu har jag installerat en ny dator som funkar perfekt=) tacka familjen för den fina presenten.
och idag pajja 1 av tv apparaterna, jag vet inte riktigt vad som häder här med alla elekronikprylar hehe
lite otur kanske.

nåväl, liam har vart hemma från agis den här veckan med HÖG feber, idag äre lite bättre men febern har tagit hans röst han är så hes lillegubban, ja är det inte magsjuka så är det feber.
han har en kindtand som presic tränger fram så han hare lite jobbigt.

just nu sitter han här utmed o gnager lite i en banan.

idag har syster varit här med lite kids, o dom har lånat tvättstugan till o tvätta en STOR madrass.
så vi har hängt gäng hela dagen, druckigt mängder med kaffe o barnen fick bada badkar, uppskattat=)

kusinerna leker jultomte med handdukarna

kul hade dom i allafall=)

nu börjar denna dagen dra ihop sig o jag ska snart börja göra kväll, hoppas på en feberfri natt för lilleman, var så jobbigt i natt med hans höga feber o svårt å andas.
huuuga.

nä, nu ska jag fixa lite med min nya dator,
see yaa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å såå fina det är!

Vad bra att det ordnat sig med datorn.. :)



Kramar!

2009-01-30 @ 19:09:14
Postat av: Malin

Våra barn verkar ha fått samma sjuka. Först magsjukan och sen febern, hängigheten och hesheten.

2009-01-30 @ 19:35:22
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0