ÄNTLIGEN!!!!

Ja vad ska man säga ÄNTLIGEN har jag blivit sjuk, precis vad jag önskat mig (not)
kännt mig hur pigg o kry som helst, gick o bada med liam, pang efter badet fick jag sjuuuuk magknip, men jag spyr inte, ja inte än så länge i allafall, det kommer andra vägen, nåja det verkar vara en ganska övergående magsjuka

Och ett STOOORT TACK!! till jenny, du är för jävla underbar o gullig, hon kom med en cola. tack för din omtanke.
tur jag har en sån fin vän!!
jag blev rörd.
www.lilllarsson.blogg.se


och TUR man har cola nu när man själv blitt sjuk, ja jag 0 liam går o snuttar cola o tycker synd om oss själva.

nä, ska faktiskt styra upp en välling åt lilleman på nå tag o sen så ska vi typ bädda ner oss och se lets dance..

hare fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0