2009:s modell av snowjoggins

ja då var det ännu en fredag, gud dagarna bara springer iväg, snart är det sommar jue, längtar as hell snart mallis ballis yeeh!!
sov länge idag både jag o liam, har lallat på här hemma hela morgonen, idag ska vi ta oss ut, har suttit här hemma i 2 dagar nu o degat, inte för att de är nå fel i det men jag tror både jag o liam skulle uppskatta lite miljöombyte.
så vi håller på att styra upp oss o ska väl snart dra oss.

igår var en sån där trist dag, var inte på humör för nånting, nyårsdagen är väl den rödaste dagen på hela året typ, boring, skönt att den är förbi o det dröjer 365 dagar till nästa=)

idag fick jag skorna med posten, inte dom snyggaste MEN dom är varma o sköna nu när promenaderna ska bli fler, köpte ett par såna där uggs liknade, grymt mjuka o sköna haha tror dom är lätta o trappa snett i oxå det är som snowjoggings urs vilka hemska skor det var då.. ja 2009 nyaste snowjoggings o foppa tofflorna är de nya träskorna,
nåväl det funkar fint för mig.

nä fan har inte tid o sitta här o uggla.

vi ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0