2009

Ja då var det 2009 då inga konstigheter där inte.
skrev ett inlägg men det förvann??

hade i allafall en supermysig nyårsafton tillsammans med min son, vi åt god mat o myste o busade, lufsade runt i pyjamas hela dagen, gick i allafall o la mig runt 22.30 o somnade, vaknade 23.55 för då hade Liam vaknat, det smällde ju som fan här ute av alla raketer, så jag bytte en blöja gjorde en välling, sen fick han komma o sova i min säng, där låg han i mina armar o vi bäddade ner oss och jag sjöng för han o strök han över pannan tills han somnade så sött.
och strax där efter somnade även jag=)

nu har vi ganska nyligt stigit upp och koka kaffe o liam är det full fart på. han busar på med sina leksaker o springer runt här hemma o surrar o sjunger, dagen blir väldigt lugn, händer inte så mycket här, ska väl bara chilla o sånt. kanske vi tar oss ut på en prommis eller nått sånt, ska även fara till stan nån dag o stilla mitt shopping behov, var ju inne i måndags?? herregud gick fan inte o ta sig fram nånstans, var apmycket folk, idol kevin skulle ju komma till stan den dagen och hade jag vetat det hade jag aldrig åkt in, blev dock inge
shopping för min del då.
bättre lycka nästa gång.

känns som att jul o nyår bara svisha förbi?? snart är ju Liams jullov slut o dagis börjar o jag ska på arbetsf o har en del att fixa innan dess, måste ringa kommunen o få lite uppgifter o papper o sånt, tanken var väl att jag skulle börja plugga 12 januari men jag har fått avslag att börja den kursen då man ej får ta studielån på den och jag får inte bibehålla min ersättning om jag pluggar den, trist tycker jag för det handlar inte ens om en heltids kurs utan var bara ett ämne som skulle pluggas upp o det gällde bara denna vårtermin o bara 1 eller 2 dagar i veckan, ja ja inget jag kan göra åt.

har sökt lite jobb så jag väntar på svar därifrån, inget jag tror att jag kommer få ändå men det hade varit kul om man i allafall fick komma på en intervju eller så, nåja vi får se hur det blir, ska söka lite mera jobb nu, har en del på G som jag ska lämna in lite intresse anmälningar osv har ju ett fullständigt cv som jag knopat i hop med min handledare på arbetsf som jag dessutom är riktigt nöjd med, så att man behöver inte skämmas för att lämna in hos nån. kanon!!

nä nu ska jag ta en pjåtor o ringa min kära mor o höra om dom ska komma nån dag o borra lite hos mig, ska sätta upp lite lackhyllor i liams rum o lite krokar o sånt. måst även o köpa lite virke typ reglar å såna saker, har lite planer för mitt hem=)

bjussar i allafall på en bild på Liam då vi är hos Jenny & Linnea


ha det bra så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0