snart så..

ja det tar sig här hemma, liam är på goood bättringsväg, han har sovit hela netten o knappt hostat nånting överhuvutaget, snoret är inte lika intensivt nu, men han är ändå hemma från dagis i dag, så får vi se hur det är under dagen, med lite tur så är han så pass pigg att han kan gå å härja lite i morgon med dom andra barnen, guu han kommer bli överlycklig jue=)

igår härja jag runt i hela lägenheten dammsög o damma mattorna o dammtorka lite här o var, vädrade o det känns härligt, drog upp persiennerna så all solljus kunde sippra in. guu snart är det vår. yeeees!!!

idag var jag lite sugen på att åka på stan en sväng, kanske vi får se hur vi gör efter lunch, skulle vara kul o ta sig ut en sväng i friska luften, byta miljö o se nå helt annat.

o i går låg jag o tänkte på att nu jäsikens måste jag börja heva i väg lite gammelmöbler och införskaffa NYTT,, är nu sååå less på det jag har, blir galen o det ska stå kvar nå mycket länge till, nää får helt enkelt sälja iväg det för då MÅSTE man skaffa nytt haha.
så ja vi får se hur jag gör.

o jag har mailat hon med pop jackan en 3 gång, nu ger jag upp, känn dig blåst malin.
tack så jävla mycket för det.!!

jo o fan vad kul att det fanns nån som nappa på lite party på min födelsedag, vååågar ni verkligt det?? det är ju fredag den 13:onde?? scarryyy..
nämen tänkte lite tacos kanske o nå gott o dricka o sen kanske roa sig ute på krogen resten av den kvällen. kan bli trevligt.
OM man går på nått roligt uteställe vill säga!!
dom är få, men vi får komma på nå.

nåja, ska ta en pjåtår sen kolla lite på jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0