kvällen är kommen

ja då är kvällen kommen, vi har bara vart inne i dag, eller Linn gick ut en sväng här på gården o härja av sig i snön.
liam fick vara inne med mig, ville inte börja pälsa på han en massa varma kläder när man bör hålla prickarna så luftiga o svala som möjligt.

han har vart toppen snäll hela dagen, han skruvar på sig det är väl det enda, men det LÄR ju klia endel, har nyss duschat av han lite svalt o smort in han med kylbalsam o potatismjöl o lagt han med en välling, så vi får se om han somnar så får vi se hur natten blir, jag har förberett mig på stt det kan bli jobbigt!!
men den, ja sen är det över då vänder det förhoppningsvis.

linn ligger i saccon o kollar på bolibompa, jag funderar stark på att slänga mig på soffan då liam knoppat in, o taktik vila ett tag, innan jag ska styra upp kvällsfika o slänga tjejen i säng!!

ja så det har varit en lugn o seeeeg dag i da, men men allt går ju.
man får ta det för vad det är.

nä soffan en stund säger jag bara!!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0