konstnären Liam!!!!

ja i helgen har vi vart i boden o firat michans 2 års dag, kul kul.

i morse då jag vaknade var vi ju fortfarande i boden, så men när jag vaknade så möttes jag av en glad liten unge..!!
han hade gjort bus..!!!
när vi är där så får vi låna michelles spjälsäng och hon sover i en resesäng.
michans spjälsäng är vit o fin, men i morse var den inte liiiika fin,
den var BLÅ!!!
min kära son har lyckats få tag i en tuschpenna, o målat o målat o målat sååååååå fint..
shiiisses!!
hela han var blå, hans händer var blåa guud som en lite smurf. o tyst som musen har han varit oxå, för han visste ju att han gjorde bus.

voj voj, försökte med alla medel jag kunde hitta för o tvätta bort blåfärgen från sängen, men UTAN resultat.!!
what to do???

detta är vad syster o hennes familj kommer mötas av idag då dom kommer hem från jobbet..!!






visst har han gjort fint??? det är så ,man får skämmas jue..!!!!
rackarunge....

ja idag har jag totalt kaos här hemma, har börjat renovera vardagsrummet, spacklat som ett cp idag, imorn ska målas, för till helgen ska väggen byggas.
har köpt tapeter till den oxå, jäääätesnygga, ska lägga upp bilder sen.

nu ska jag ta mig en kaffetår o en macka.

ses..!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får helt enkelt åka och köpa färg och måla lite du med.. ;) eller så kan vi byta, har en vit säng här som jag inte vill ha vit, som ska målas om... :P

2009-02-23 @ 16:52:18
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0