ja då var de kväll...

jahapp, då var det kväll igen då, liam sover sen ett tag tillbax, sikken rethosta han har, har stoppat gamla vhs filmer under sänbenen på hans säng för o palla upp, skit bra med vhs filmer jue, har ingen video men en massa filmer som jag inte hunnit slänga ännu, se dom kommer till andvändning.=)
på så sätt hostar han ju inte lika mycket,  ja tanken var att vi skulle fixa ångbad i badrummet, man han var för trött, så det blev inget, men hade vart bra å ånga upp bihålerna, nåja får ta det i morgon.
för de är verkligen nå som e toppen vid hosta o förkylningar, enkelt o fixa i sitt egna badrum oxå.

ja i dag har vi städat lite, vart ut en sväng o handlat, liam har ätit dåligt idag, mest flytande, men jag förstår honom.
men han har hunnit med o busa idag, så han är på topp mellan varven,
han hoppade som en galning i soffan, så jag skulle smyga o fota han, men han märkte att jag kom då låtsades han som iiiingenting, buspojken.



ja ja kul o se han lite mer aktiv idag om int annat



undra om det är någe bra på tv ikväll??
tänkte jag skulle mysa upp mig i soffan med lite te o äggmackor, är lite frusen av mig.

nä ska gå styra upp te nu.
ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0